пятница, 1 февраля 2013 г.

Модуль 8.


У цьому модулі ми поділилися прикладами учнівських робіт та обговорили ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання. Робота із цим модулем  допомогла мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, відчути себе у ролі учня, що дало чіткіше розуміння процесу діяльності та сформулювало уявлення про можливі результати учнівської роботи,  надала мені можливість оцінити переваги оцінювання протягом усього проекту та кінцевого результату, так як завдяки створеним формам учень може краще зрозуміти, за якими критеріями вчитель оцінює його діяльність, провести самооцінювання власної роботи, визначити моменти, які залишилися недоопрацьованими.

Комментариев нет:

Отправить комментарий