Цей
модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме зрозуміти, що вчитель може бути не лише лектором, вчителем, який
проводить та контролює усе виконання, а й бути просто куратором даного проекту.
Роль учителя, у даному випадку,
не зменшується, але роль учня займає більш чільнемісце, і хоча вчитель контролює
проект і виставляє бали, але він не впливає на хід проекту та форму оцінювання
так, як просто вчитель. Уміння вчителя розумно поставити запитання – це основа
якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим,
що учні приносять до класної кімнати зпопередньогонавчання та
зі свогожиттєвогодосвіду. Поведінка вчителів, сприятливе середовище у
класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – усе це важливо при створенні навчального процесу,
щобудується на навчальних потребах учнів.Деталі плану
впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час
та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий