пятница, 1 февраля 2013 г.

Модуль 10.


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме зрозуміти, що вчитель може бути не лише лектором, вчителем, який проводить та контролює усе виконання, а й бути просто куратором даного проекту. Роль учителя, у даному випадку, не зменшується, але роль учня займає більш чільнемісце, і хоча вчитель контролює проект і виставляє бали, але він не впливає на хід проекту та форму оцінювання так, як просто вчитель. Уміння вчителя розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати зпопередньогонавчання та зі свогожиттєвогодосвіду. Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – усе це важливо при створенні навчального процесу, щобудується на навчальних потребах учнів.Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий